Contact opnemen

Maximaliseer Klanttevredenheid

Optimaal retourproces

Leer hoe retourbeheer met retourportaal de efficiëntie verhoogt, kosten verlaagt en klantloyaliteit versterken door een naadloos retourproces te bieden voor alle retouren.

Overzicht van het retourproces met details van een geretourneerd item geïmporteerd uit Barbies bol.com, inclusief verzend- en trackinginformatie.
Logo van XXL Pakket
Logo van Fulfilment today

1000+ webshops & magazijnen efficienter gemaakt

Behoud grip over je retourproces en overwin de chaos

Retourbeheer vormt een significant struikelblok voor vele magazijnen door veel tijdrovende handmatige processen. Van onverwachte retouren tot complexe handelingen, deze uitdagingen kunnen de kosten opdrijven en de klanttevredenheid schaden.

Retourproces op Autopiloot

Uitstekend retourproces binnen handbereik

LyraWMS is jouw geheime wapen in de strijd tegen de chaos. Ons retourproces biedt een gestroomlijnde benadering voor het bijhouden en verwerken van retouren, van de ontvangst tot de afhandeling. Met retourstatussen en redenen biedt Lyra de flexibiliteit om elk retour specifiek en efficiënt te behandelen.

De mogelijkheid om direct foto’s van producten te maken en de status van retouren real-time bij te werken, elimineert onduidelijkheden en versnelt het proces van voorraadherintegratie.

Interface voor het beheer van geretourneerde producten, tonend statusupdates en inspectieresultaten van items

Volledige automatisering

Retourregistraties en voorraadupdates zijn verleden tijd.

Diepgaande Analyse

Begrijp en verbeter je retourprocessen met actionable insights.

Fraudepreventie

Bescherm je bedrijf tegen retourmisbruik met geavanceerde controle.

Interface voor afwijzing van geretourneerde producten, tonend afwijzingen van goederen met gebruikerssporen en gepersonaliseerde berichten.

Snij retourfraude af en verkrijg waardevolle info

Lyra doet meer dan alleen je retouren op orde brengen. Dankzij slimme tools pakken we samen retourfraude aan en duiken we in de redenen achter die retouren. Zo krijg je inzichten die je helpen om minder retouren te krijgen en je klanten blijer te maken.

🚀 EFFICIËNTIE OP ELK NIVEAU

Vlekkeloze integratie & real-time voorraadbeheer

Lyra integreert soepel met top verkoopplatformen zoals bol.com, en houdt je voorraad real-time bijgewerkt. Zo worden retouren automatisch verwerkt en blijft je voorraad foutloos. Dit bespaart tijd, voorkomt fouten en boost je verkoop.

Schermweergave van een geïmporteerde retour met details zoals retournummer, trackingnummer en RMA ID

Bol

Marketplace

Shopify

Verkoopkanaal

Woocommerce

Verkoopkanaal

Intergreer retouren met je favoriete verkoopkanalen

Ben je benieuwd hoe Lyra jouw retourproces kan versnellen? Plan dan een demo en ontdek de mogelijkheden!

Heb je vragen over ons retourenbeheer of wil je eerst even kennismaken? Neem dan gerust contact met ons op.

Interface voor het personaliseren van een retourportal, inclusief opties voor het aanpassen van de primaire kleur, het uploaden van een logo, en het toevoegen van sociale media links en kortingscodes.

ONS PRACHTIGE RETOURPORTAAL

Een naadloze retour ervaring voor jou klanten

Creëer een moeiteloze retourervaring voor jouw klanten met ons eye-catching retourportaal. Door klanten zelf hun retouren te laten registreren in een portaal dat jouw merkidentiteit uitstraalt, verbeter je niet alleen de klanttevredenheid maar zorg je ook voor een consistente en positieve merkervaring, zelfs in het retourproces.

Onze klanten halen meer succes met hun retouren

Ontdek uit eerste hand hoe Lyra’s retourbeheersysteem het spel heeft veranderd voor webshops en fulfilmentcentra, door kosten te verlagen en klanttevredenheid te verhogen.

+250.000 retouren efficient verwerkt

Door het retourportaal van LyraWMS is m’n retourproces goed verbeterd. Ik verwerk m’n retouren zo gemakkelijk waardoor ik 3 keer meer retouren kan verwerken dan voor ik LyraWMS gebruikte. Vooral de retour koppeling met Bol. werkt super!

Sven Schilten

RTM Fulfilment

Veelgestelde vragen

Worden retouren uit Bol. automatisch geïmporteerd?

Ja! Als een order als retour wordt aangemeld in Bol. dan kunnen wij dit uit de koppeling ophalen.

Hoe kan ik retouren in het magazijn verwerken?

Je kan je eigen stappenplan instellen om te bepalen wat er met een retour moet gebeuren. Zo hoef je niks te onthouden en kan je gewoon de instructies op het scherm volgen.

Kan elk product zomaar geretourneerd worden?

Je kan van te voren redenen bepalen waarom producten geretourneerd mogen worden. 

Je kan ook instellen dat je eerst een foto van het product wilt ontvangen voor de retour door de consument aangemaakt kan worden.