Geavanceerde Ticketsysteem
Ultiem Klantensupport
1000+ webshops & magazijnen efficienter gemaakt
Beheer gemakkelijk klantvragen voor het ultieme support
Ontdek hoe ons ticketsysteem alle klantvragen samenbrengt en zorgt voor snellere, efficiëntere service, waardoor je klanttevredenheid en loyaliteit naar een nieuw niveau tilt.
VAN CHAOS NAAR OVERZICHT
Centraliseer al je klantcommunicatie
Centraal platform
Beheer al je klantvragen op het platform waar je toch al vanuit werkt.
Geen vergeten vragen
Dankzij onze geïntegreerde oplossing behoren vergeten vragen tot het verleden.
Slimme tags
Gebruik tags om snel inzicht te krijgen in de aard van klantvragen.
Ben je benieuwd hoe Lyra jouw klantenservice kan versnellen? Plan dan een demo en ontdek de mogelijkheden!
Heb je vragen over onze klantenservice tools of wil je eerst even kennismaken? Neem dan gerust contact met ons op.
Afhandeling van Klantvragen
Ons ticketsysteem brengt klantenservice naar een nieuw niveau met de mogelijkheid voor klanten om oplossingsvoorstellen te accepteren of af te wijzen. Deze aanpak bevordert klanttevredenheid en vertrouwen, door ze actief bij het oplossingsproces te betrekken en levert ook inzichten op voor serviceverbetering.
Klaar om je klantenservice te transformeren?
Neem de controle over je klantcommunicatie. Ons ticketsysteem helpt je om sneller, persoonlijker en efficiënter te reageren. Minder stress voor je team, meer tevredenheid voor je klanten.
Veelgestelde vragen
Kan ik Lyra Support om assistentie vragen?
Natuurlijk! Wanneer de vraag bijvoorbeeld over de software gaat en je er zelf niet uit komt kan je gemakkelijk het Lyra Support team vragen bij te springen in de chat.